Hotel zamknięty od dnia 21.12-31.01.2021 r.
Funkcjonowanie recepcji hotelowej codzienniej w godz. 08.00 - 20.00
Zapraszamy do składania zamówień na posiłki w Gościńcu Ryński Młyn dni tygodnia w godz. 12.00-18.00 weekendy 12.00-20.00 - tylko na wynos odbiór osobisty
MENU (kliknij tutaj)
Zamówienia prosimy składać na nr tel.: 785 888 422.
SPA Księżnej Anny
Rezerwacji godzin zabiegów należy dokonywać telefonicznie
Poniedziałek - Czawartek 11.00 - 18.00
Piątek - Sobota 09.00 - 21.00
Niedziela 09.00 - 16.00
więcej info:
Recepcja Spa:
Tel. +48 87 429 70 62
E-mail: spa@zamekryn.pl
lub
Recepcja hotelowa:
Tel. +48 87 429 70 00
Brak możliwości zwiedzania Zamku.
Strefa rekreacji (basen i sauny)
Atrakcje dodatkowe - wszystkie atrakcje dodatkowe pozostają niedostępne.
Postępujemy i będziemy postępować zgodnie z aktualnymi wytycznymi krajowych instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (GIS, MZ).
Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami GIS dla branży hotelarskiej).
Pokój (powierzchnie w pokoju, łazience) będzie dezynfekowany oraz ozonowany ( po każdym wyjeździe Gości ), zanim Gość w nim zamieszka.
Na terenie Hotelu dezynfekujemy klamki, uchwyty, przyciski w windzie, poręcze, telefony (4 razy dziennie).
W Recepcji, w toaletach, w Restauracji, w Recepcji SPA są do dyspozycji płyny dezynfekcyjne dla Gości hotelu.
Dla większego komfortu naszych Gości zwiększymy odległości pomiędzy stolikami w restauracji.
Zwiększyliśmy częstotliwość wymiany powietrza w budynku i zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia pomieszczeń.
Wprowadzimy ograniczenia w funkcjonowaniu niektórych miejsc w hotelu, jak np. basen dostępny jest tylko dla gości hotelu, a także limitowany może być wstęp na basen (ilość osób korzystających z basenu w jednym czasie).
Istnieje możliwość korzystania z własnej pościeli.
Aby ograniczyć obrót gotówkowy prosimy o dokonywanie płatności kartami płatniczymi lub telefonem.
Specjalistyczna dezynfekcja pokoju przez odpowiedni sprzęt (np. ozonowanie, mgiełki dezynfekujące powierzchnie, gorąca para, itp.)
Korzystanie z maseczek ochrony twarzy dla obsługi hotelu i samych Gości.
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 87 429 70 00 lub mailowo pod adresem: hotel@zamekryn.pl.
Obie formy kontaktu są dostępne od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Na naszej stronie pakiety i promocje możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.
Dokonane przedpłaty i zaliczki wcześniejszych rezerwacji będą zwracane na konta i karty gości przeciągu 180 dni. Zachęcamy jednak do zamiany ich na vouchery kwotowe do wykorzystania przez kolejny rok na dowolny pobyt w naszym obiekcie.
.