Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Przeczytaj, zanim przyjedziesz

Status hotelu 

Restauracji Refektarz otwarta jest wyłącznie dla osób zameldowanych w hotelu.

Czynna jest codziennie w godz.12.00-21.00, natomiast śniadania podajemy w godz. 7.00-11.00.

W restauracji obowiązuje noszenie maseczek.

Śniadania bufetowe podczas pobytu podzielone są na 4 godziny by uniknąć kumulowania się osób i zachowania bezpiecznych odległości. Maksymalna liczba osób na sali to 150, więc RÓWNIEŻ ZE WZGLĘDU NA PAŃSTWA KOMFORT, NA ŚNIADANIA ZAPRASZAMY SZCZEGÓLNIE W GODZINACH 7-9. Podczas wchodzenia do restauracji prosimy o posiadanie nałożonych masek ochronnych.

SPA Księżnej Anny czynne w godz.:

poniedziałek - czwartek w godz.  09.00 - 20.00

piątek - sobota w godz. 09.00 - 21.00

niedziela w godz. 09.00 - 19.00

*Zachowujemy  odpowiednie procedury ,dezynfekcja gabinetów ,zabezpieczenia naszych terapeutów oraz odstępy czasowe między Gośćmi

*Obowiązują obligatoryjne ,wcześniejsze zapisy telefoniczne lub e-mailowe

Brak możliwości zwiedzania Zamku (w obiekcie mogą przebywać tylko i wyłącznie osoby zameldowane w hotelu)

Strefa rekreacji (basen i sauny)  - godziny otwarcia codziennie od 8.00 – 22.00.

Atrakcje dodatkowe

Sprzęt udostępniany Gościom jest dezynfekowany po każdym Gościu.

Zamknięte pozostają:  Night Club, Klub Malucha Bajkogród.

Zabezpieczenia hotelu 

Postępujemy i będziemy postępować zgodnie z aktualnymi wytycznymi krajowych instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (GIS, MZ).

Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami GIS dla branży hotelarskiej).

Pokój (powierzchnie w pokoju, łazience) będzie dezynfekowany oraz ozonowany ( po każdym wyjeździe Gości ), zanim Gość w nim zamieszka.

Na terenie Hotelu dezynfekujemy klamki, uchwyty, przyciski w windzie, poręcze, telefony (4 razy dziennie).

W Recepcji, w toaletach, w Restauracji, w Recepcji SPA są do dyspozycji płyny dezynfekcyjne dla Gości hotelu.

Dla większego komfortu naszych Gości zwiększymy odległości pomiędzy stolikami w restauracji.

Zwiększyliśmy częstotliwość wymiany powietrza w budynku i zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia pomieszczeń.

Wprowadzimy ograniczenia w funkcjonowaniu niektórych miejsc w hotelu, jak np. basen dostępny jest tylko dla gości hotelu, a także limitowany może być wstęp na basen (ilość osób korzystających z basenu w jednym czasie).

Będzie możliwość przywiezienia własnej pościeli.

Aby ograniczyć obrót gotówkowy prosimy o dokonywanie płatności kartami płatniczymi lub telefonem.
Są także kwestie, na których regulacje i rekomendacje czekamy, aby przygotować je tak, że korzystanie z usług naszego hotelu będzie dla Państwa w pełni bezpieczne i zarazem wygodne. Są to:

Korzystanie z posiłków w restauracji – (możliwa) eliminacja bufetów, a finalna forma zależna będzie od szczegółowych wytycznych dla naszej branży (hoteli i restauracji) i już do tego się przygotowujemy (przygotowywanie różnych koncepcji menu, możliwe w formie serwowanej przez kucharza lub podawanej przez obsługę do stolika czy room service).

Specjalistyczna dezynfekcja pokoju przez odpowiedni sprzęt (np. ozonowanie, mgiełki dezynfekujące powierzchnie, gorąca para, itp.)

Korzystanie z maseczek ochrony twarzy dla obsługi hotelu i samych Gości.

Kontakt bezpośredni

Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 87 429 70 00 lub mailowo pod adresem: hotel@zamekryn.pl.

Obie formy kontaktu są dostępne od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

Przydatne informacje

Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/ 
Na naszej stronie  pakiety i promocje możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.

Dokonane przedpłaty i zaliczki wcześniejszych rezerwacji będą zwracane na konta i karty gości przeciągu 180 dni. Zachęcamy jednak do zamiany ich na vouchery kwotowe do wykorzystania przez kolejny rok na dowolny pobyt w naszym obiekcie. 

.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij