Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Przeczytaj, zanim przyjedziesz

Status hotelu 

Hotel zamknięty od dnia 21.12-31.01.2021 r.

Funkcjonowanie recepcji  hotelowej codzienniej w godz. 08.00 - 20.00 

Zapraszamy do składania zamówień na posiłki w Gościńcu Ryński Młyn dni tygodnia w godz. 12.00-18.00 weekendy 12.00-20.00  - tylko na wynos odbiór osobisty
MENU (kliknij tutaj)
Zamówienia prosimy składać na nr tel.: 785 888 422.

SPA Księżnej Anny

Rezerwacji godzin zabiegów należy dokonywać telefonicznie

Poniedziałek - Czawartek 11.00 - 18.00

Piątek - Sobota 09.00 - 21.00

Niedziela 09.00 - 16.00

więcej info:

Recepcja Spa:
Tel. +48 87 429 70 62

E-mail: spa@zamekryn.pl

lub

Recepcja hotelowa:
Tel. +48 87 429 70 00

 

Brak możliwości zwiedzania Zamku.

Strefa rekreacji (basen i sauny) 

Atrakcje dodatkowe - wszystkie atrakcje dodatkowe pozostają niedostępne.

Zabezpieczenia hotelu

Postępujemy i będziemy postępować zgodnie z aktualnymi wytycznymi krajowych instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (GIS, MZ).

Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami GIS dla branży hotelarskiej).

Pokój (powierzchnie w pokoju, łazience) będzie dezynfekowany oraz ozonowany ( po każdym wyjeździe Gości ), zanim Gość w nim zamieszka.

Na terenie Hotelu dezynfekujemy klamki, uchwyty, przyciski w windzie, poręcze, telefony (4 razy dziennie).

W Recepcji, w toaletach, w Restauracji, w Recepcji SPA są do dyspozycji płyny dezynfekcyjne dla Gości hotelu.

Dla większego komfortu naszych Gości zwiększymy odległości pomiędzy stolikami w restauracji.

Zwiększyliśmy częstotliwość wymiany powietrza w budynku i zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia pomieszczeń.

Wprowadzimy ograniczenia w funkcjonowaniu niektórych miejsc w hotelu, jak np. basen dostępny jest tylko dla gości hotelu, a także limitowany może być wstęp na basen (ilość osób korzystających z basenu w jednym czasie).

Istnieje możliwość korzystania z własnej pościeli.

Aby ograniczyć obrót gotówkowy prosimy o dokonywanie płatności kartami płatniczymi lub telefonem.

Specjalistyczna dezynfekcja pokoju przez odpowiedni sprzęt (np. ozonowanie, mgiełki dezynfekujące powierzchnie, gorąca para, itp.)

Korzystanie z maseczek ochrony twarzy dla obsługi hotelu i samych Gości.

Kontakt bezpośredni

Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 87 429 70 00 lub mailowo pod adresem: hotel@zamekryn.pl.

Obie formy kontaktu są dostępne od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

Przydatne informacje

Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/ 
Na naszej stronie  pakiety i promocje możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.

Dokonane przedpłaty i zaliczki wcześniejszych rezerwacji będą zwracane na konta i karty gości przeciągu 180 dni. Zachęcamy jednak do zamiany ich na vouchery kwotowe do wykorzystania przez kolejny rok na dowolny pobyt w naszym obiekcie. 

.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij